Jak zorganizować wesele w hotelu?

wesele w hotelu jak zorganizowac

Przygotowanie wesela to niełatwe zadanie. Co roku podejmuje się go jednak wiele par, które postanowiły stanąć na ślubnym kobiercu i powiedzieć sobie sakramentalne „tak”. W czym jednak tkwi cała tajemnica przygotowania dobrego wesela? Okazuje się, że wszystko zależy od hotelu, jaki wybierzemy.

Każdy, kto chce się ożenić, myśli o weselu. Sale weselne wynajmuje się z nawet dwuletnim wyprzedzeniem! A wszystko po to, by tego jedynego dnia móc czuć, że zrobiliśmy kawał dobrej roboty. Wiele par decyduje się na zorganizowanie swojego wesela w hotelu. Ten bardzo modny trend jest naprawdę korzystny i pozwala na spore ułatwienia.

O czym jednak powinni pamiętać przyszli Państwo Młodzi, chcąc zorganizować swoje święto w hotelu?

Nocleg dla Gości – rzecz święta!

Jako dobrzy gospodarze powinniśmy wykorzystać możliwości, jakie daje nam hotel. A są nimi oczywiście noclegi, których nasi Gości będą podczas tych dwóch wspaniałych dni potrzebować. Warto jest zainteresować się tą sprawą i dogadać wszelkie szczegóły z menadżerem obiektu. Musimy dowiedzieć się, czy w interesującym nas terminie znajdzie się wystarczająco dużo wolnych pokoi, w których będziemy mogli ulokować przyjezdnych. Czasem można również wynegocjować z właścicielem hotelu zniżki ze względu na charakter i wielkość wydarzenia.

Szukając dobrego hotelu na wesele, warto zwrócić uwagę na Bory Tucholskie nocleg.

sala weselna w hotelu

Menu – dla każdego coś dobrego!

Nie da się ukryć, że zorganizowanie kompletnego i przygotowanego pod każdym względem menu weselnego to spore wyzwanie. Warto jednak przed nim upewnić się, ilu Gości na pewno pojawi się na weselu, by nie płacić za tak zwane „puste miejsca”. Dobrym rozwiązaniem jest również sprawdzenie, którzy z Gości nie jedzą mięsa, mają uczulenie na gluten, czy laktozę. To pozwoli nam dopasować dania do profilu osób zaproszonych.

Odpowiednia ilość miejsca – trzeba mieć gdzie usiąść i potańczyć!

Czym byłoby wesele bez muzyki i tańców? Warto pamiętać, że jeśli decydujemy się na zorganizowanie wesela z orkiestrą, musimy zadbać o to, by nasz hotel posiadał odpowiednią ilość miejsca, która pozwoli zarówno na pomieszczenie stołów z Gośćmi, instrumentów orkiestry jak i na wydzielenie miejsca na parkiet taneczny.